Supergod Sommershake

 

Dette er en shake jeg kan garantere du ikke har smakt før. Haha! Det er en rar kombo jeg vil tro de aller fleste ikke ville tenkt på. Mamma lagde denne til oss på varme sommerdager da vi var små så for meg vil dette alltid være verdens beste sommershake.

Den er av kun to ingredienser og det eneste man trenger er et glass og en skje. Så enkelt og så godt!

 

 

 

 

Dette trenger du:

 

Vaniljeis

Sprite

 

 

Dette gjør du:

 

Ta 2-3 scoops vaniljeis i et glass. Her vil jeg anbefale en god is med ekte vanilje. Det neste du gjør er bare å helle iskald sprite over. Det vil skumme masse så hell rolig. Skummet var det beste syntes jeg som barn… (og den dag i dag, hehe) 

 

 

 

 

 

Da er det bare å ha i et sugerør, røre rundt og nyte i varmen! Spriten gir en rar og gøy munnfølelse og en liten “kick” til drikken. Jeg kan nesten garantere at dette blir en hit blant de små 🙂

 

 

Jeg skal prøve meg på å pimpe denne opp litt med litt jordbær eller kanskje lage en tropisk versjon med ananas og mango. Stay tuned så kommer det flere forfriskende sommerdrikker etterhvert.

 

 

 

 

Gjerne tagg meg på instagram skulle du også lage den, så får jeg se din versjon!

@bekkaslittlekitchen

 

 

Følg med hver dag for nye og spennende oppskrifter!

 

 

Ha en nydelig dag <3

4 kommentarer
      1. Så koselig! Ja, den tror jeg du vil like! En helt ny opplevelse og perfekt på varme sommerdager <3 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg