Min Favoritt Proteinsmoothie

 

 

Jeg har prøvd i det siste å ta treningen på morgenen i stedet for kvelden, og har da eksperiementert meg frem til en ny favoritt proteinsmoothie. Jeg syntes det er like så greit å kombinere proteinshaken med en frokostsmoothie i samme slengen. Kjapt, næringsrikt og godt!

 

 

 

Dette trenger du (til en liten porsjon):

 

1 liten håndfull frossen mango

1 liten håndfull frosne jordbær

1 halv frossen banan

1-2 dl valgfri melk

2 ss valgfri yoghurt

1 scoop vaniljeproteinpulver

1 ts chiafrø

1 ts hampfrø

 

 

Dette gjør du:

 

Ha alle ingrediensene over i en blender og blend i vei. Tilsett mer eller mindre væske alt ettersom hvor tykk du liker den. Jeg brukte vaniljeyoghurt og min hjemmelagde havremelk.

Den er frisk, søt, creamy og en nydelig start på dagen. Super frokost om man har dårlig tid, eller er som meg og ikke har all verdens appetitt på morgenkvisten. Håper du liker den!

 

 

 

 

 

 

Gjerne tagg meg på instagram skulle du også lage den, så får jeg se din versjon!

@bekkaslittlekitchen

 

 

Følg med hver dag for nye og spennende oppskrifter!

 

 

Ha en nydelig dag <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg